czwartek, 15 sierpnia 2013

Oto jestem.


Siema! Jak tu wszystko kurzem obrosło, jeeeej ;_;"
Ciągle obiecuję regularne notki, a nigdy mi się nie udaje dotrzymać słowa.
Nie mam lalki, aktualnie siedzi na wakacjach u mojej przyjaciółki.
Polubiłam się z April w wigu Tangkou Vampire. Planuję jej kupić podobny, ale znając mnie na planach się skończy... Tak więc pozwólcie pokazać mi parę randomowych zdjęć z wakacji i trochę wcześniejszych
A! No i chwalę się trzema podarunkami od znajomego cioci, który odwiedził Japonię.
Tylko tyle: Kit-Kat był obleśny XDDDDDDD










Lecę, do następnego ;3

7 komentarzy:

  1. Świetne rzczy, to samo sądze o zdjęciach :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko te rzeczy- tyle wygrać .w.
    A April ma takiego fajnego ,,pazura" w tym wigu, nie dziwię się, że Ci się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, Kit-Kat jest porażką xDDDDD
      Też ten pazur widzę, dlatego planuję takiego wiga :3

      Usuń
  3. Świetny blog, twoja pullip jest urocza *.*
    Będę wpadać częściej, bo dodaję się do obserwatorów oraz dodaję Cię do mojej listy czytelniczej ;)
    Pozdrawiam Qkajusia <3
    qkajusia-pullip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony KitKat? Czy ja naprawdę widzę xd <33

    Klikniesz w baner Sheinside? Prosze
    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zielony, zielona herbata XD
      nie, jakoś nie czuję potrzeby

      Usuń

Komentujcie!♥ Krytyka jak i pochwały mile widziane.
Złośliwe, wulgarne i jeszcze inne "złe" komentarze
nie będą publikowane ;)