niedziela, 23 czerwca 2013

Schronisko Lucynka .ww.

Siema!
Jakoś tak wyszło, że po odwiedzeniu wspomnianych poprzednio opuszczonych peronów poniemieckich strasznie spodobały mi się takie miejsca! Opuszczone, zapomniane, stare, walące się. Wcześniej nie dostrzegałam ich, a przynajmniej nie tak jak teraz. Okazuje się, że mam ich po prostu full w okolicy!
Szkoły, rzeźnie, dworki, ośrodki wypoczynkowe, szpitale, schroniska... No właśnie- schroniska.
Moim drugim opuszczonym miejscem było stare jak świat Schronisko Lucynka.
Mieszkam w górach i mam do niego dosłownie 500 metrów więc.. czemu by nie?
Powstało kilka zdjęc. Nie powalają, ale mniej więcej pokazują klimat tego obiektu.












W najbliższej przyszłości planuję zobaczyc szkołę, dam znac.
Na dzisiaj tyle!
Pa :3

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie opuszczone budynki, ale tylko oglądać, bo trochę bałabym się do nich wejść >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam stare, zniszczone budynki .
    i jak to nie powalają? zdjęcia są wspaniałe! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie samochodu i ostatnie są genialne, kolory świetnie są wyostrzone ^^

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie!♥ Krytyka jak i pochwały mile widziane.
Złośliwe, wulgarne i jeszcze inne "złe" komentarze
nie będą publikowane ;)