czwartek, 9 maja 2013

No tak, bo miała byc mgła.

Hej Wam!
Przepraszam, że piszę po tak długiej przerwie, ale dopiero teraz mnie jako-tako natchnęło.
Mam parę zdjęc, które miały byc 'we mgle'. No i nie specjalnie mi się to udało xD







Wiem, mało ale wiecie jak jest, zdjęc 37463553 a kilka się podoba.
Ogólnie to zrobiłam dośc ciekawą hybrydę:
Wiecie pewnie, że April potrzebuje nowego obitsu, a stare nie jest w stanie użytku.
Postanowiłam więc założyc jej stockowe ciałko i.. wkręciłam ręce z obitsu xD
Efekt jest dośc ciekawy- głowa się nie kiwa i mogę wymieniac dłonie ^^
Problemem jest, że nie może sama stac i wiadomo, ograniczone ruchy.
Ale póki co daję radę, a za niedługo kupię jej parę rzeczy, zasługuje na nie :D

12 komentarzy:

  1. Te zdjęcia lasu są super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam je wstawic, żeby chociaż trochę klimat zrobic xD

      Usuń
  2. te mgliste zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia śliczne, bardzo klimatyczne. Na trzecim zdjęciu stoi taki jakby zakapturzony człowiek, tak się pnie uformowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie, nie zauważyłam! :D
      ~Plastic.ova, nie chce mi się logowac >.<

      Usuń
  4. Klimat pierwsza klasa, zdjęcia zdecydowanie mają w sobie to coś *w*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tej mgle zdjęcia mają naprawdę magiczny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nwm czemu, ale 1 i 3 zdjęcie kojarzą mi się ze Slendermanem ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia a ta mgła w lesie dodaje klimat xd

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde swietne!
    uwielbiam takie "mgliste" zdjęcia! :3
    no i jeszcze najladniejszy model pullipa jak dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. BORZE DROGI JAKIE CUDOWNE ZDJĘCIA Z MGŁĄ *W*
    na 3 zdjęciu trochę wygląda jakby na środku za drzewem się coś czailo, jakaś przykucnięta postać. creepy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, obserwują mnie psychopaci w lesie XD

      Usuń

Komentujcie!♥ Krytyka jak i pochwały mile widziane.
Złośliwe, wulgarne i jeszcze inne "złe" komentarze
nie będą publikowane ;)